Зараз читаєте
Варфоломій на Інтронізації: Спільні Роздуми про Єдність Церков

Варфоломій на Інтронізації: Спільні Роздуми про Єдність Церков

Святкова Інтронізація Вселенського Патріархату стала місцем обговорення синодальності та примату між Вселенським Патріархом Варфоломієм та представниками Папи Франциска.

Обговорення синодальних аспектів та питань примату з делегацією Папи Франциска

Промова Його Святості Вселенського Патріарха Варфоломія під час свята Інтронізації Вселенського Патріархату (30 листопада 2023 р.)

Преподобний кардинал пан Курт Кох, президент Комісії (Дикастрії) сприяння християнській єдності, після інших членів офіційного Представництва Церкви-сестри Пресвітеріанського Риму,

Наші серця сповнені радості, коли ми знову приймаємо і вітаємо вас цього року у Святому Центрі Православ’я, сьомому соборі Вселенського Патріархату в історичному Фанаріосі, з нагоди свята святого апостола Андрія Первозванного. і її засновник і покровитель Мартирії Константинопольської церкви. Від щирого серця дякуємо нашому улюбленому братові, Його Святості Папі Франциску, який призначив і послав вас Своїми представниками та носіями Свого сьомого святкового послання. Благословенна традиція обміну представниками під час інтронізаційних свят наших Церков, встановлена ​​вашими і нашими попередниками, Папою Павлом VI і Вселенським Патріархом Афінагором, дозволяє нам ще раз вигукнути слідом за псалмоспівцем: «Ось що calon або ti terpnon, але або чи брати на цьому зациклюються?» (Пс. rlb’, 1).

Минулий рік ознаменувався двома важливими подіями у відносинах між нашими Церквами-сестрами, які стосуються їхнього спільного інтересу до синодальності та теми примату. Першим із цих заходів стало п’ятнадцяте пленарне засідання Спільної міжнародної комісії з богословського діалогу між Православною та Римо-Католицькою Церквами, яке відбулося в історичному Апостольському Престолі Олександрійського Патріархату, Другому Престолі Православної Церкви, між 1 і 7 червня та друга, шістнадцята Чергова генеральна асамблея Синоду Єпископів Римо-Католицької Церкви, яка зібралася в Римі з 4 по 29 жовтня для обговорення питання синодальності.

Олександрійський Еліомем був розгромлений і опублікований у тексті тексту, цирк, тобто те, що вони були, потрійний, який він відкрив текстом Равенна Рона, про церковне суспільство, супутність і владу. Тексти Равенни та К’єті підкреслюють, що Синодальність Церкви виражається на трьох рівнях: місцевому, регіональному та екуменічному. Про це чітко йдеться в тексті К’єті, на місцевому рівні, тобто на рівні єпархії чи провінції, духовенство та люди під керівництвом свого єпископа об’єднані між собою у Христі, особливо під час святкування Божественного свята. Євхаристія. На рівні регіону Перший, тобто перший за рангом серед єпископів ширшої географічної території, очолює Синод цих єпископів, виявляючи таким чином сопричастя між місцевими Церквами регіону. На екуменічному рівні визнається порядок Патріарших Престолів , а поминання Предстоятелів у священних Диптихах виражає нормальний зв’язок церковного сопричастя. Стосовно даної теми Олександрійський текст завершується так: «Після обговорення історії другого тисячоліття ми визнаємо, що спільне читання джерел може надихнути практику синодизму та першості в майбутньому. Відповідно до Господньої заповіді любити один одного, як Він полюбив нас (Ін. 15:34), нашим християнським обов’язком є ​​прагнути єдності у вірі та житті». На цій основі ми маємо впевнену надію, що це розуміння та застосування синодальності та примату послужить справі єдності в найближчому майбутньому.

З цієї причини ми висловлюємо наше задоволення другою важливою подією цього року, черговою Генеральною Асамблеєю Синоду Єпископів Римської Церкви, яка завершилася минулого місяця, дехто вже характеризує її як найважливішу подію вашої Церкви. від скликання Другого Ватиканського Собору. Ми особисто були присутні на вечірній молитві, напередодні початку Синоду, і були зворушені та вражені присутністю такої кількості єпископів, духовенства, монахинь та вірних, які зібралися на площі Святого Петра та молилися за плідну ходу. цього священного Синоду.

Константинопольську Церкву, на благородне запрошення Його Святості Папи Франциска, на цьому Синоді представляв Його Високопреосвященство Митрополит Пісідійський Іов, співголова Спільної міжнародної комісії з богословського діалогу між двома Церквами-сестрами. Через нього ми дізнаємося про роботу цієї великої синагоги. Вони запевнили, що це дає можливість вашій Церкві застосовувати більш соборний режим роботи у підході до різноманітних гострих питань. По суті, це ще один крок до зближення двох Церков-сестер.

Ваше Високопреосвященство, Пречесні брати Архиєреї, діти обітовані в Господі,

Єдність, якої ми прагнемо і заради якої ми палко працювали понад півстоліття, не є розкішшю. Господь і Спаситель наш Ісус Христос молився незадовго до Своїх вселенських Страстей: «Будьте всі ви одно, як Ти, Отче, в Мені, і Я в Тобі, щоб і вони в Нас були одно, щоб світ був вірую, що ти послав мене» (Івана 17:21). Ця єдність стає дедалі гострішою потребою в нинішньому контексті все більш секуляризованого світу, роздираного різноманітними деструктивними ідеологіями та протистояннями. Нам особливо приємно, що після Його Святості Папи Франциска ми маємо спільні позиції щодо актуальних проблем сучасності. Ми обоє боремося за повагу до прав людини, за мир, врегулювання та солідарність. Людський біль, пригоди біженців, жорстокість війни і, насамперед, страждання мирних жителів і дітей шокують нас. Ми віримо в чесний діалог і його силу як найкращий засіб вирішення розбіжностей між народами та державами. Ми абсолютно переконані, що миротворчість і співпраця релігій значною мірою сприяє миру у всьому світі і що релігійний фундаменталізм є найсерйознішою перешкодою на цьому шляху. Наші спільні зусилля приносять плоди у сфері охорони довкілля, де значний вплив має внесок християнських Церков та міжрелігійна співпраця. Усі ці спільні ініціативи та особисті зустрічі, паралельні офіційному богословському діалогу двох Церков, не лише підтримують цей діалог, але підкреслюють силу християнського свідчення у світі та розкривають наші спільні традиції, які втілюють і виражають вірність нерозривну єдність двох заповідей любові до Бога і любові до ближнього, за Киріаконом: «на цих двох заповідях тримається весь закон і пророки» (Мф. 24, 40).

Дивитися також

Після таких думок і почуттів, прославляючи і прославляючи Бога милосердя, ми вітаємо присутність Вашого Високопреосвященства та членів Вашого септету Оточення і раз на рік дякуємо Вам за участь у наших святкових заходах. У зв’язку з цим ми висловлюємо, особливо й винятково, визнання та шану Преосвященному Єпископу Брайану Фареллу, Секретарю вашого Комітету, який незабаром буде служити, і ми від усього серця дякуємо йому за його творчий внесок у наш двосторонній діалог. ну і за його мудрість, братерську любов і щиру дружбу.

Просимо Вас, Ваша Еміненціє, передати Його Святості Брату Папі Франциску особисті побажання та подяку нашої Скромності, після наших молитов до Господа, щоб Він зберіг його у доброму здоров’ї, для продовження Його високого служіння.

Молімося до Господа і Спасителя нашого Ісуса Христа, посланців святих самопроголошених апостолів Петра та Андрія, як Він зберігає Свою Церкву, «очищену власною кров’ю» (Дії 6:28), для відкуплення всього світу і оскільки Він синодично спрямовує нас до вічної і так необхідної єдності.

Христос посеред нас!

Джерело: ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟN ΠΑΤΡΙΑΡΧEION

Переглянути коментарі (0)

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.

© 2015-2024 Всі права захищені. Політика конфіденційності файлів та Cookie

Прокрутіть до початку